مقایسه املاک

مقایسه
You can only compare 4 properties, any new property added will replace the first one from the comparison.

خرید ملک در قبرس شمالی با گروه فیدس

خرید ملک در قبرس شمالی با گروه فیدس

مهاجرت این روزها در بین مردم رونق زیادی پیدا کرده است و تمامی افراد به ‌دنبال پیدا کردن کشوری مناسب زندگی هستند که از نظر مالی مقرون به ‌صرفه و از نظر اقتصادی دارای ثبات بالا باشد. یکی از کشورهایی که بین گردشگران بسیار محبوبیت پیدا کرده و مقصد انبوه زیادی از مردم شده، قبرس شمالی است. در سال های اخیر این کشور توانسته جزو یکی از مکان‌های مهم مهاجرت برای مردم ایران جهت تجارت، تحصیل، زندگی و… شود. افرادی که قصد مهاجرت به این کشوررا دارند همواره به این مسئله فکر می‌کنند که آیا قبرس شمالی  ویزا می‌خواهد؟ شرایط اخذ ویزا و اقامت چیست ؟ انواع ویزا قبرس کدامند؟

برای یافتن پاسخ این سوالات از سایت ما دیدن کنید : https://fidesgroup.vip

شرایط آسان اقامت در قبرس

افرادی که قصد مهاجرت و یا اقامت بلند مدت در قبرس شمالی را برای مدت زمان بیش از ۶ ماه در سال دارند باید برای دریافت مجوز اقامت اقدام نمایند برای دریافت اقامت از طریق خرید ملک در قبرس باید پس از انجام مراحل خرید، مدارک مربوطه را به همراهی نماینده ما به ادارات ثبت و مالیات برده و ملک را بنام خریدار یا خریداران ثبت نمایید. صدور اقامت برای افراد به هیچ وجه منوط به حضور دائم افراد در قبرس شمالی و اجبار به زندگی در اینجا نمی باشد و خریدار می تواند در هر زمانی و به هر مدتی از قبرس شمالی خارج و یا داخل شود. بهمین صورت برخی از افراد با خرید ملک و اخذ اقامت، قبرس را ترک کرده و خانه را به اجاره سالیانه واگذار می نمایند.

شرایط اخذ ویزای قبرس

حال زمان آن رسیده که به پاسخ سؤال با موضوع آیا قبرس شمالی ویزا میخواهد؟ بپردازیم. برای ورود به کشور قبرس اروپایی برای اتباع ایرانی اخذ ویزا لازم است اما در مورد قبرس شمالی یا آسیایی برای ایرانیان لازم نیست و اجازه ورود به کشور نیز آسان است به صورتی که در همان بدو ورود برای ایرانیان ویزا صادر می‌شود. امکان دارد در بعضی مواقع دچار مشکلاتی شوید که راه‌حل آن رعایت موارد زیر است:

  • داشتن بلیت برگشت
  • داشتن مدارک مربوط به رزرو هتل در قبرس آسیایی و یا دعوت نامه از گروه فیدس
  • داشتن اعتبار شش ماهه گذرنامه
  • داشتن دو صفحه سفید در پاسپورت

تحصیل در قبرس شمالی

کشور قبرس شمالی یکی از بهترین مقصد‌های مهاجرت برای دانشجویان ایرانی به شمار می‌آید. برای تحصیل در قبرس نیازی به ارائه مدرک زبان وجود نداشته و دانشجویان می‌توانند در صورت قبولی در آزمون زبان انگلیسی دانشگاه بلافاصله تحصیل خود را آغاز کنند.

همچنین، هزینه‌های تحصیل و زندگی در این کشور در مقایسه با کشورهای اروپایی و آمریکایی مقرون به صرفه‌تر است. علاوه بر آن، دانشجویان می‌توانند پس از گذشت چند ترم از تحصیلشان در دانشگاه‌های قبرس برای شرکت در طرح مبادله دانشجو شرکت کرده و ادامه تحصیلات خود را در دانشگاه‌های اروپایی و آمریکایی طی کنند. به عبارت بهتر، تحصیل در قبرس می‌تواند همچون پلی برای تحصیل و مهاجرت در کشورهای پیشرفته دیگر جهان عمل کند. ما در گروه فیدس ، با در اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص به عنوان نماینده رسمی دانشگاه مدیترانه شرقی، و سایر دانشگاه های قبرس شمالی دریافت پذیرش تحصیلی را برای شما عزیزان تضمین می‌کنیم.

کار در قبرس شمالی

برای اخذ ویزای کاری قبرس شمالی فقط به دعوتنامه یک کارفرما نیاز دارید.دلایلی همچون، پایین بودن هزینه‌های زندگی در قبرس شمالی، ورود به قبرس شمالی بدون نیاز به ویزا، امکان اخذ بورسیه‌های فراوان برای تحصیل در قبرس شمالی و… باعث شده‌اند تا این کشور به یکی از بهترین مقاصد برای کار ایرانیان تبدیل شود.

گروه فیدس با داشتن سال ها سابقه درخشان در امر مهاجرت کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و… اینجا است تا شما را به سوی مقصد دلخواهتان راهنمایی کند. کارشناسان مجرب ما، از ابتدای روند مهاجرت شما تا اخذ ویزا و اقامت در قبرس شمالی، همراهتان هستند.

وزارت کار قبرس شمالی، کارفرمایانی را که خواهان به کارگیری کارگران خارجی هستند، به‌طور کامل بررسی و ارزیابی می‌کند. در این ارزیابی، مواردی مثل محل کار یا شغل کارفرما، زمینه فعالیت آن محل کار، مشاغل مورد نیاز و شعب شغلی و نیاز به پرسنل مورد بررسی قرار می‌گیرند. به عنوان یک جویای کار، اگر قصد اخذ ویزای کاری قبرس شمالی را دارید، باید مدارک زیر را ارائه دهید:

– گذرنامه با حداقل ۲ سال اعتبار

– فرم درخواست ویزای پرشده و امضاشده

– دعوتنامه کاری

– قرارداد اجاره محل اقامت در قبرس شمالی

ثبت شرکت در قبرس شمالی

قبرس به دلیل فضای امن سرمایه‌گذاری و عدم فساد اداری، یکی از بهترین مقاصد سرمایه‌گذاری است. همچنین برای ثبت شرکت در قبرس لزومی به حضور شما نیست و می‌توانید از طریق یک وکیل مهاجرتی، به‌راحتی شرکت خود را در این کشور ثبت کنید. همچنین ثبت شرکت در قبرس اروپایی و شمالی یکی از روش های مطمئن برای سرمایه گذاری در این کشور است. مالیات پایین، این کشور را به بهشت سرمایه گذاران خارجی تبدیل کرده است. اما برای راه اندازی کسب و کار خود باید طبق قوانین ثبت شرکت در قبرس شمالی عمل کنید.

قبرس شمالی به دلایلی نظیر، هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه، امکان اخذ اقامت دائم، ورود بدون نیاز به ویزا و… یکی از مقاصد جذاب برای ثبت شرکت است. گروه فیدس با داشتن سالها تجربه در زمینهٔ مهاجرت، آماده ارائه خدمات ثبت شرکت در قبرس به شما عزیزان می باشد.

جمهوری ترک قبرس شمالی (TRNC) فرصت‌های جدیدی را برای سرمایه‌گذاران در محیط اقتصادی درحال‌توسعه خود ارائه می‌دهد. هدف اصلی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، ایجاد یک نهاد شرکتی در این کشور است. قانون اساسی تشکیل شرکت‌ها در جمهوری ترک قبرس شمالی، قانون LAW CAP 113 نام دارد. این قانون، تمامی قوانین لازم‌الاجرا در شرکت‌ها، روند تشکیل شرکت‌ها و ارگان‌ها و اختیارات و مسئولیت‌های آن‌ها را تعیین می‌کند. در صورتی که برای ثبت شرکت در قبرس برنامه ریزی می‌کنید، این مقاله برای شما بسیار مفید خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *