مقایسه املاک

مقایسه
You can only compare 4 properties, any new property added will replace the first one from the comparison.

لوازم خانگی فریجیدر ساخت کجاست؟

لوازم خانگی فریجیدر ساخت کجاست؟

 نام فریجیدر یک برند آمریکایی در صنعت لوازم‌خانگی جهان است که در آغاز کار به‌ عنوان بخشی از کمپانی بزرگ جنرال موتورز بود که با تولید یخچال‌های با کیفیت شناخته شد. اما پس از مدتی فریجیدر، به کمپانی الکترولوکس منتقل گشت که هم اکنون به‌ عنوان یکی از معتبرترین برندهای این کمپانی در حال تولید کالاهای متنوعی در حوزه‌ لوازم‌خانگی می‌باشد.

در حال حاظر محصولات برند فریجیدر از تولید یخچال فراتر رفته و از یخچال ساید بای ‌ساید گرفته تا ماشین‌های لباسشویی و ماشین ظرفشویی و دیگر لوازم خانگی را هم به‌طور حرفه‌ای تولید می‌کند.

شرکت آمریکایی فریجیدر هدف اساسی خود را در کنار تولید کالاهای با کیفیت، پشتیبانی و ایجاد تسهیل در امور منوط به مشتریان می داند. به همین علت بر روی خدمات پس از فروش این برند جهانی تمرکز عالی صورت‌ گرفته و امکان تعمیر و یافتن قطعات یدکی کالاهای این برند به‌ سهولت در همه نقاط دنیا فراهم است.

خریداران محصولات فریجیدر از کیفیت و کارایی محصولات این برند رضایت کامل داشته و در هر مکانی از کیفیت و کارایی این برند تعریف می‌کنند.

شرکت فریجیدر چه لوازم خانگی‌هایی را تولید می نماید؟

شرکت لوازم خانگی فریجیدر با تولید یخچال‌هایی که با کمترین مصرف انرژی بهترین کارکرد را برای مصرف کنندگان فراهم کرده است، به خوبی توانسته جایگاه بسیار ویژه‌ای در تولید لوازم خانگی لوکس و باکیفیت در دنیا داشته باشد. در حال حاظر برند فریجیدر افزون بر تولید یخچال، لوازم خانگی‌های دیگری را با کیفیت مطلوب و بر طبق تکنولوژی‌های روز دنیا تولید می‌نماید. معرفی نمایندگی لوازم خانگی فریجیدر از اهمیت بسیاری برخوردار است تا شما بتوانید لوازم اصل و اورجینال را از آنها خریداری نمایید.

انواع لوازم خانگی‌های برند فریجیدر عبارت است از:

  • یخچال فریزر برند فریجیدر
  • یخچال ساید بای ساید برند فریجیدر: این کالا دارای مشخصاتی همچون مصرف انرژی سالانه ۶۴۷ کیلووات در سال، دارای ۱۱ دکمه کنترلی و دارای یخساز، کنترل کننده رطوبت، مجهز به فیلتر تصفیه آب و فیلتر تصفیه هوا، دارای نمایشگر روشنایی فیلتر آب و فیلتر هوا، دارای فریزر اضافی و قفسه‌های جدا برای گوشت میباشد.
  • ماشین لباسشویی برند فریجیدر: لباسشویی این برند دارای مشخصاتی همچون قابلیت ضد چروک، چرخه انرژی کارآمد، مجهز به سیستم تهویه، دارای کنترل الکترومکانیکی، مجهز به چرخه سیگنال، قابلیت کاهش صدا، ظرفیت خشک کن ۶ فوت، دارای نور در محیط داخلی، بدون چرخه بخار و چرخه سنسور خشک می‌باشد.
  • ماشین ظرفشویی برند فریجیدر
  • اجاق گاز برند فریجیدر
  • ماکروفر برند فریجیدر

آیا در ایران لوازم خانگی برند فریجیدر اصل هستند؟

شرکت فریجیدر همه لوازم خانگی‌های خود را با کلاس انرژی بسیار بالا، طراحی زیبا و چشم نواز، تنوع  انتخاب بالا و قیمت مناسب نسبت به دیگر برندها به بازار عرضه می‌کند. با توجه به این عوامل اغلب مردم در سراسر دنیا مایل هستند تا لوازم خانگی این برند را برای خودخریداری نمایند.

 گرچه نکته بسیار مهم که در رابطه با این مسئله وجود دارد این است که؛ آیا خرید لوازم خانگی فریجیدر اصل در ایران امکان پذیر است؟ در پاسخ به این سوال باید عرض کنیم که تحریم‌های همه جانبه وارد شده علیه کشور عزیزمان، موجب شده است تا امکان ورود لوازم خانگی برند فریجیدر اصلی به ایران وجود نداشته باشد. از این رو احتمال اینکه لوازم خانگی فریجیدر اصل در ایران وجود داشته باشد بسیار پایین است.

برای خرید لوازم خانگی فریجیدر اصل در ایران چگونه باید اقدام کنیم؟

همانطور که گفته شد متاسفانه خرید لوازم خانگی فریجیدر اصل در ایران ممکن نیست و اگر هم باشد با ریسک بالایی همراه است. چرا که تحریم هایی همه جانبه‌ای که علیه ایران صورت گرفته است از ورود انواع لوازم خانگی فریجیدر اصل به ایران جلوگیری میکند.

ممکن است بسیاری از لوازم خانگی‌های این برند که در بازار موجود هستند حاصل مونتاژ  این کالاها از کشورهای دیگر باشند. بعلاوه همین موضوع سبب شده است که از کیفیت پایین تری نسبت به برند اصلی برخوردار باشند. بی شک در بعضی از شهرهای مرزی کشور بعضی از لوازم خانگی‌های برند فریجیدر اصل وجود دارند که به صورت غیر قانونی و قاچاقی  به ایران وارد شده اند. در نتیجه خرید آن‌ها هم با ریسک بالایی را به دنبال دارد.

تعمیرات کالاهای برند فریجیدر

معرفی تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر و آشنایی با خدمات آنها از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا نمایندگی‌های معتبر کالاهای برند شرکت فریجیدر، برای صرفه جویی در هزینه‌های شما مصرف کننده های محترم تکنسین و تعمیرکارانی ذبده و دوره دیده را گرد هم اورده اند. به گونه ای که اغلب تکنسین و تعمیرکاران نمایندگی فریجیدر تا جایی که امکان دارد تعمیر قطعات را به جای تعویض قطعات در راس فعالیت های خود قرار داده‌اند؛ همین مسئله سبب شده است که در بهای تعمیرات نسبت به سایر رقبای خود کمترین هزینه را برای محصولات برند فریجیدر شاهد باشیم.

گفتنی است اغلب تکنسین‌های نمایندگی لوازم خانگی فریجیدر با تجهیزات و ابزارآلات و قطعات کامل به محل مورد نظر مشتریان اعزام می شوند. تمامی مراحل روند تعمیر کالای مورد نظر شما در محل و در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر برای تمام نگرانی‌های مشتریان گران قدر، زمان گذاشته است و همه‌ی راه کار‌ها و اقدامات برای سرعت بیشتر در سرویس دهی را ارزیابی کرده و بهترین و بالاترین کیفیت ممکن سرویس دهی را خواهند داشت.

سخن آخر

در این مقاله ما سعی نموده ایم به پرسش لوازم خانگی فریجیدر کجاست؟ پاسخ گوییم و به نقد و بررسی محصولات فریجیدر (یخچال، لباسشویی، ماشین ظرفشویی و…) بپردازیم. نکته ای که از اهمیت بسیاری برخودار است این است که به هنگام خرید یک کالا شما نباید به نظرات و تعریف‌های فروشنده در نمایندگی اکتفا کنید؛ شما باید بررسی های همه جانبه ای انجام دهید و هم از لحاظ نمایندگی های فروش، نمایندگی عای تعمیرات، برند مورد نظر را ارزیابی نمایید و هم اینکه بررسی کنید آیا مصرف کنندگان یک برند، از محصولات آن رضایت دارند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *