مقایسه املاک

مقایسه
You can only compare 4 properties, any new property added will replace the first one from the comparison.

مسکن قزوین

صندوق قرض الحسنه حضرت ابوالفضل قزوین

صندوق قرض الحسنه یکی از روش‌های معمول در کشورهای اسلامی برای کمک به افرادی است که نیاز به پول دارند. در این سیستم، افراد می‌توانند به صندوق پول قرض دهند و پس از مدتی با بازپرداخت آن به صندوق، به دیگران کمک کنند.

صندوق قرض الحسنه به عنوان یک راه حل اسلامی برای مشکلات مالی افراد، به خصوص در جوامع کم درآمد، بسیار موثر است. این سیستم در بسیاری از کشورهای اسلامی وجود دارد و توسط بسیاری از مردم در آن‌ها استفاده می‌شود.

صندوق قرض الحسنه عموماً توسط یک گروه از افراد تشکیل می‌شود که عضویت در آن برای عموم باز است. این گروه با جمع آوری پول از اعضای خود، سپس آن را به افرادی که نیاز به آن دارند، قرض می‌دهد. پس از مدتی، این افراد باید مبلغ قرض را به صندوق بازپرداخت کنند تا به دیگران کمک شود.

صندوق قرض الحسنه عموماً برای کمک به افرادی که نیاز به پول دارند، اما نمی‌توانند از بانک‌ها و مؤسسات مالی قرض بگیرند، استفاده می‌شود. این سیستم به خصوص برای کمک به افرادی که در شرایط مالی ضعیف هستند، بسیار مفید است.

صندوق قرض الحسنه همچنین به عنوان یک راه حل برای کمک به افرادی که نمی‌خواهند از بانک‌ها و مؤسسات مالی قرض بگیرند، مناسب است. در بسیاری از جوامع، بانک‌ها و مؤسسات مالی به دلایل مختلف، از قبیل شرایط پرداخت بالا و سود بالا، برای بسیاری از افراد قرض نمی‌دهند. در این شرایط، صندوق قرض الحسنه به عنوان یک راه حل مناسب برای کمک به افراد می‌تواند مفید باشد.

در نهایت، صندوق قرض الحسنه به عنوان یک راه حل اسلامی برای کمک به افرادی که نیاز به پول دارند، بسیار مفید است. این سیستم در بسیاری از کشورهای اسلامی وجود دارد و توسط بسیاری از مردم در آن‌ها استفاده می‌شود.

معرفی صندوق قرض‌الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) قزوین

بسمه تعالی

به منظور تحقق آیـات کـلام ا… مجیـد و بیانات پیامبـر گـرامی اسـلام (ص) و معـصومـین (ع) و رهنمود های قائد عظیم الشآن جمهوری اسلامی حضرت امـام خمیـنی (ره) صندوق قـرض الحسنه حضـرت ابـوالفضـل (ع) فعالیت خود را از سال ۱۳۶۹ آغـاز و در سال ۱۳۷۳ در قالب یک شخصیت حقوقی مستقل در دفتر ثبت شرکتها به شماره ۵۲ به ثبت رسید .
صندوق تحت نظر یک هیئت امناء ۲۰ نفره متشکل از مسئولین و معتمدین شهرستان قزوین با راهنمـائی و مشارکـت حضـرت آیـت الـه باریک بیـن نماینـده ولی فقیـه و امـام جمعـه مـحترم قزویـن اداره میگـردد.

اسامی هیئت امنا

پل‌های ارتباطی شما با صندوق قرض الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) قزوین

۱ تلفن:

۰۲۸ ۳۳۳۳۳۳۳۶

۰۲۸ ۳۳۳۳۰۳۰۴

۰۲۸ ۳۳۳۲۴۰۱۴

۰۲۸ ۳۳۳۲۴۰۱۵

۲ فکس:

۰۲۸ ۳۳۳۲۴۱۶۳

۳ سامانه پیامکی:

۹۸ ۲۱۰۰۰۳۳۳۳۳۳۳۶

۴ وبمیل:

_info@qsaha.com_

5 آدرس:

قزوین – چهارراه فلسطین – مجتمع تجاری نور – طبقه اول – واحد ۵

وام قرض الحسنه حضرت ابولفضل(ع) با کمترین کارمد پرداخت می شود

نجم آبادی در مراسم افتتاح مجتمع تجاری نور تاکید کرد: راه اندازی واحد های اقتصادی به منظور تامین منابع مالی موسسه قرض الحسنه حضرت ابولفضل(ع)، در راستای پرداخت وام با کمترین کارمزد، در حدود ۱ تا ۱.۵ در صد می باشد.

به گزارش صبح قزوین؛ سید سعید نجم‌آبادی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) در مراسم افتتاحیه رسمی مجتمع تجاری نور در جمع مسئولان استان قزوین، اظهار کرد: این مجتمع به مساحت ‌هزار و ۵۰۰ متر مربع و ۱۱ هزار متر مربع زیربنا ۱۰ طبقه و پارکینگ احداث شده است.

وی افزود: علاوه بر پارکینگ، فروشگاه بزرگ موادغذایی، کیف و کفش، لوازم آرایشی، فروش پوشاک، لوازم خانگی و چینی و بلورجات، این مجتمع دارای تالار پذیرایی و تالار بزرگ سکه و طلا می‌باشد.

 

نجم آبادی در خصوص صندوق قرض الحسنه حضرت ابوالفضل (ع)، عنوان کرد: صندوق قرض‌الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را در استان قزوین آغاز کرده و در سال ۱۳۷۳ نیز این صندوق به ثبت رسیده است.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) خاطرنشان کرد: این موسسه به صورت مجموعه خیریه با ۲۰ نفر هیئت امنا اداره می شود؛ راه اندازی واحد های اقتصادی به منظور تامین منابع مالی این موسسه می باشد، تا پرداخت وام با حداقل بهره، در حدود ۱ تا ۱.
۵ در صد، صورت گیرد.

وی افزود: ما در صندوق قرض‌الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) شبکه‌ای ایجاد کرده‌ و از طریق صندوق‌های قرض‌الحسنه خصوصی وارد شده‌ایم تا با حمایت و هدایت این صندوق‌ها گامی در راستای ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه برداشته باشیم.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) استان قزوین اضافه کرد: دو صندوق خصوصی در سال جاری در استان به سبب عدم آشنایی با قرض‌الحسنه، عدم برنامه‌ریزی و نبود کنترل از سوی ما، دچار مشکل شدند که با توجه به پایین بودن مبلغ، مشکل رفع شد و در سال جاری این کنترل و نظارت افزایش می‌یابد تا چنین مشکلاتی را شاهد نباشیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر این صندوق‌ها ۲۰ هزار نفر عضو دارند که در سال ۱۴۰۰ باید این تعداد به ۵۰ هزار نفر عضو زیرپوشش افزایش یابد.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) قزوین اعلام کرد: این صندوق‌های قرض‌الحسنه خصوصی در سال گذشته ۷۰ میلیارد ریال وام به ۶ هزار نفر پرداخت کردند که طی سال آینده ۱۰۰ میلیارد ریال وام به ۷ هزار نفر در استان پرداخت می‌کنند.

نجم‌آبادی در خصوص اهداف این صندوق، عنوان کرد: احیا و ترویج سنت الهی قرض‌الحسنه و قطع ریشه‌های فقر، تشویق و ترغیب عوامل خیر به مشارکت در این امر الهی و کمک به گسترش کارهای خیر و رفع نیاز نیازمندان، از جمله اهداف صندوق قرض‌الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) استان قزوین است.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) قزوین با اشاره به امکانات این صندوق، تصریح کرد: علاوه بر مجتمع تجاری نور و تالارپذیرایی نور، مجتمع پذیرایی در فدک نیز راه اندازی شده است تا منابع صندوق قرض‌الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) افزایش یابد.

در مراسم افتتاحیه مجتمع نور، حجت الاسلام حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی نیز، با اشاره به فعالیت های اقتصادی صندوق های قرض الحسنه حضرت ابولفضل (ع) اظهار کرد: افتتاح این مجتمع تجاری علاوه بر ارائه خدمات به مردم می تواتند گام موثری در رسیدن به اهداف خداپسندانه موسسه قرض الحسنه از جمله، پرداخت وام بدون بهره یا حداقل با بهره پایین باشد.

صندوق قرض الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) قزوین، جهت آسایش دسترسی مشتریان به خدمات مالی و کاهش سفرهای درون شهری، امکان اطلاع مشتریان از کارکردهای معین حساب، کارکرد معین وام، بروات، بهمراه لیست تعهدات و معوقات وام را فراهم نموده است.

بانکداری الکترونیکی

قرض الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) بنا دارد با تکیه بر احکام اسلام (به ویژه از دید ربا و ربا خواری) در قالب اقتصاد اسلامی عملیات های پولی و مالی و اعتباری را به عهده گیرد.

این صندوق جهت سهولت در انجام کلیه خدمات و عملیات های بانکی از حساب های نزد صندوق قرض الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) “بستر بانکداری الکترونیکی را فراهم نموده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *