مقایسه املاک

مقایسه
You can only compare 4 properties, any new property added will replace the first one from the comparison.

مسکن قزوین

اولویت های یک خانه ایده آل چیست؟

شاید شما هم از دسته کسانی باشید که هنگام انتخاب یک خانه به جزئیاتش اهمیت می دهید. این جزئیات می تواند از فرم در ورودی باشد تا سایز پنجره ها و مستر روم و…. اما اولویت های انتخاب یک خانه ی ایده آل چیست؟ آیا نکات و قابلیت هایی اصلی یک خانه را به خوبی می شناسید؟ اگر شما هم جزو افراد مبتدی در هنگام انتخاب یک خانه هستید با ما همراه باشید تا با نکات پایه ی انتخاب خانه آشنا شوید.

طبقه ی چندم برایتان بهتر است؟

بله این سوال مهمی است که باید بپرسید. اگر بچه ی کوچک دارید و یا بچه ی بازیگوشی که نمی خواهید از بابت بالا پاثین رفتنش نگران باشید. یا در کنار شما والدینتان زندگی می کند و مهمانان زیادی با رده ی سنی بالا دارید. مسلمان انتخاب یک خانه در طبقات بالا انتخاب چندان صحیحی نیست مگر اینکه چاره ای جز انتخاب واحد های طبقات فوقانی نداشته باشید. اگر هم می خواهید در طبقات بالا خانه ای را صاحب شوید و انتخاب کنید به داشتن آسانسور فکر کنید.

طبقات اول هم دردسر خود را دارند. اگر موتور خانه بیخ گوشتان باشد یا اتاق های کنتور و اتاق آب در کف خانه ی شما باشد ممکن است با صدای دستگاه ها اذیت شوید.

اولویت های برق و گاز و آب و…

بله برخی خانه ها می توانند آب نداشته باشند، یا برق در آن منطقه بیشتر از سایر مناطق برود یا آب بیشتر قطع شود. قبل از انتخاب خانه از اعضای محلی در خصوص خدمات قابلیت های اولیه مثل برق و آب و گاز و.. .سوال کنید.

در انتخاب یک خانه ی ایده آل چه ویژگی هایی در اولویت است؟

مشکلات لوله کشی

قبل از انتخاب منزل از سلامت لوله کشی ساختمان بپرسید. اگر لوله کشی های ساختمان دچار ایراد باشد و شما هم ساکنین نزدیک به مراکز اصلی لوله کشی ساختمان باشید دچار مشکلات زیادی خواهید شد. قبل از مستقر شد از سلامت لوله کشی مطمئن شوید.

همسایه ها

همسایه های خوب یک نعت است. شما اگر همسایه های مزاحم زیادی داشته باشید آرامش را از شما می گیرند. مثلا شما با آرامی در خانه نشسته اید که متوجه می شوید همسایه پایین در حال نجاری در منزل است! این موضوع به خودی خود ایراد ندارد اما اگر کار هر روزه همسایگان شما ایجاد سر و صدا و گرفتن مهمانی و… باشد و شما هم در این مسائل صبور نیستید قبل از انتخاب خانه درباره ی این مسائل پیگیر شوید.

گول ظاهر را نخورید!

بله ساختمان داخلی و مهندسی ساخت یک بنا از ارزش زیادی برخوردار است. شما زمانی می توانید در خانه ی خود احساس امنیت کنید که علاوه بر زیبایی از نظر ایمنی و استحکام هم قابل اعتماد و تکیه کردن باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *