مقایسه املاک

مقایسه
You can only compare 4 properties, any new property added will replace the first one from the comparison.

مسکن قزوین

اگر خانه ی نقلی دارید بخوانید!

این روز ها فضای خانه ها کوچک تر و نقلی شده و در چیدمان خانه هایی با فضای کم باید ظرافت و زیرکی به خرج داد. اما حال بهترین ایده ها برای کی خانه با فضای کم چیست؟

اصولی ترین گام ها برای شروع یک دکوراسیون بی نظیر برای خانه ای نقلی چیست؟در ادامه با ما همراه باشید تا ترفند هایی جالب و ساده برای چیدمان حرفه ای فضاهای کوچک را برای شما شرح دهیم.

۱- میز ناهارخوری کوچک و کوچک تر در حد چند صندلی

استفاده از میز ناهار خوری های مناسب فضا می تواند گزینه ی خوبی باشد اما از آن بهتر استفاده از صندلی های کنار اپن است که می تواند برای شما یک میز ناهار خوری جمع و جور را ایجاد کند. این موضوع به همراه رعایت نکات هارمونی رنگ فضای شما را باز تر و شیک تر می کند.

۲- لوستر بزرگ ممنوع

انتخاب و اتصال لوستر های بزرگ در منازل کوچک فضارا تنگ تر و کوچک تر می کند. استفاده از لوستر های سقفی و کم حجم گزینه ی مناسب تری برای فضاهای کوچک هستند.

۳- پرده های بزرگ

استفاده از پرده هایی با والون های بسیار بزرگ نه تنها نور خانه ی شما را کم می کند بلکه فضا را هم درگیر و کوچک نشان می دهد. استفاده از پرده های با والون های سبک و ساده و یا حتی پرده های کرکره ای انتخاب بهتری است.

۴- میز تلویزیون دست و پا گیر است

میز تلویزیون مسئله ای انتخابی است اما در فضاهای کوچک بر اساس اصول دکوراسیون استفاده از میز تلویزیون چندان توصیه نمی شود و گزینه ی بهتر نصب تلویزیون به دیوار است.

۵- رنگارنگ نباشید

استفاده از رنگ هایی که هیچگونه هارمونی باهم ندارند می تواند فضا را برای شما خسته کننده کند و فضا را کوچک و بهم ریخته نشان دهد. استفاده از رنگ های ملایم و مرتبط می تواند فضا را برای شما دلنشین و جذاب کند.

۶- آینه را فراموش نکنید

استفاده از آینه ها در فضاهای کوچک با انعکاس نور و تصاویر و محیط خانه فضا را بزرگ تر نشان می دهد. آینه ها قابلیت این را دارند تا فضای یک خانه ی نقلی را بزرگ تر نشان دهند. استفاده از یک آینه قدی یا آینه کاری در بخش مشخصی در خانه یا دیوار آن می تواند فضا را برای شما دلچسب کند

۷- گچ بری های بزرگ خط قرمز است

گچ بری های بزرگ خط قرمز محسبو می شود و در خانه هایی با فضای کم یک انتخاب غلط است. باید تلاش شود تا فضای خانه های نقلی صرف دکوراسوین و ایجاد محیطی برای زندگی شود و اشغال این فضا با گچ بری دیوار و سقف خانه را کوتاه تر نشان می دهد.

۸- رنگ های خیلی تیره را اصولی استفاده کنید

رنگ های خیلی تیره باید با احتیاط استفاده شوند زیرا استفاده ی بیش از اندازه و نادرست از آن ها دردسر و عواقب خود را دارد. اگر به انتخاب من باشد که اصولا رنگ های تیره را توضیه نمی کنم. رنگ های تیره فضا را دلگیر می کندن و نور را به خود جذب می کنند و اجازه ی انعکاس آن را نمی دهند.

۲نظرات

  1. محسن

    روشن می گوید:  

    من یه خونه خریدم آشپز خانه گوشه خونه افتاده کابینت جوری چیده شده که یخچال پنجره آشپزخانه رو می گیره از تون راهنمایی می خواستم با تشکر

    پاسخ
    • مسکن قزوین

      روشن می گوید:  

      سلام اگر براتون از لحاظ هزینه امکان پذیر هست طراحی کابیت ها رو تغییر بدید چون به این صورت نور آشپزخانه رو از دست میدید که کار خوبی نیست.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *