مقایسه املاک

مقایسه
You can only compare 4 properties, any new property added will replace the first one from the comparison.

مسکن قزوین

ایده هایی برای بازسازی خانه ی شما

خانه های فعلی متراژ کمتری نسبت به گذشته دارند و بسیاری از افراد هم بعد از گذشت چندین سال سکونj در یک خانه، ممکن است از محیط خانه خسته شوند یا دلشان بخواهد بخشی از خانه ی خود را تغییر دهند تا با ایجاد تغییرات حس تازه و مثبتی نسبت به خانه ی خود پیدا کنند.

امروز برای شما از ایده هایی خواهیم گفت که با استفاده از آن ها قادر هستید تغییرات جزئی ولی چشم گیری در خانه خود با استفاده از تکنیک بازسازی انجام دهید. برخی از این تغییرات با صرف هزینه ی کمی صورت می گیرند و برخی نیز با صرف هزینه ای با رقم بالاتر تغییرات مورد نظر شما را ایجاد می کنند. شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای این کار در نظر دارید از میان این ایده ها گزینه هایی را انتخاب نمایید.

آشپزخانه، قلب خانه ی شما

در محیط آشپزخانه ی شما گزینه های زیادی برای ایجاد تغییرات وجود دارد.

شاید یکی از آسان ترین گزینه ها تغییر شیرآلات و سینک یا تغییر اجاق گاز های بزرگ با گاز های رومیزی باشد. اگر شما چندین سال پیاپی از کابینت های خود استفاده کرده اید یکی از گزینه های پر خرج اما تاثیر گذار، تغییرا کابینت هایتان به شکل مفرد است. گزینه های دیگر شامل:

  • تغییر مدل جزیره ی آشپزخانه و اپن شما
  • تغییر رنگ کابینت ها
  • تغییر مدل دیوار های آشپزخانه و جایگزینی سنگ های جدید به جای سرامیک های قدیمی
  • تغییر رنگ یخچال و فریزر
  • تغییر کف پوش های آشپزخانه ی شما
  • و….

شما برای تغییر در دکوراسیون آشپزخانه ی خود با چالش هایی نیز رو به رو هستید. برای مثال تغییر کابینت های شما سبب ایجاد محدودیت دسترسی شما به آشپزخانه به مدت چند روز خواهد شد.

سرویس بهداشتی، گزینه ای دیگر برای بازسازی

بازسازی و ایجاد تغییرات در سرویس بهداشتی نیز سبب می شود تا خانه ی شما نو و زیبا به نظر بیاید. شاید سرویس بهداشتی به شکل مستقیم و کامل در دید همگان نباشد اما نشانه ی میزان توجه شما به پاکیزگی است. تغییر بخش های سنگی مانند توالت فرنگی و روشویی می تواند از گزینه های قیمت متوسط و ایجاد تغیر در آیینه و وسایل مورد نیاز بهداشتی نیز می تواند از پیشنهاد های کم هزینه باشند.

اما مهم ترین تغییر اصولی در سرویس بهداشتی شما که به نوعی بازسازی کامل محسوب می شود تعویض سرامیک و سنگ سرویس بهداشتی شماست که ظاهری زیبا و تمیز به خانه ی شما می بخشد. تغییر شیرآلات شما هم از دیگر پیشنهاد های مربوط به سرویس بهداشتی شما محسوب می شود.

فضاسازی سالن پذیرایی

تغییر در کف پوش های سالن پذیرایی شما و همچنین گچ بری ها و ستون های خانه از مهم ترین بخش های بازسازی خانه است که بیشترین تاثیر را پیش از تعویض کابینت ها در ظاهر خانه ی شما ایجاد می کند. برای مثال حذف برخی گچ بری های قدیمی یا نصب کاغذ دیواری برای سالن پذیرایی شما می تواند یک محیط زیبا و و تازه برای شما فراهم کند. اگر هزینه ی کاغذ دیواری کامل سالن، برای شما سنگین است یا مطابق سلیقه ی شما نیست،از رنگ استفاده کنید.

بازسازی سالن اصلی خانه سبب می شود تا دسترسی شما به خانه برای چندین روز محدود شود.

بازسازی خانه

بازسازی های باطنی خانه را نیز جدی بگیرید!

تنها بازسازی های ظاهری مانند دکور ها و سالن و… نیست که دارای ارزش است. از نظر بسیاری از کارشناسان این حوزه بازسازی مواردی همچون سیستم گرمایشی و سرمایشی، بازسازی لوله کشی های قدیمی ساختمان و نصب سیستم های جدید برای داشتن یک ساختمان و خانه ی به روز می تواند از اهمیت بیشتری نسبت به یک بازسازی ظاهری برخوردار باشد.

اگر سیستم داخلی ساختمان شما سالم است و از نظر بازسازی ضرورتی در به روزرسانی آن ها مشاهده نمی کنید، می توانید بازسازی های ظاهری را انجام دهید.

بازسازی ها را به شکل گام به گام انجام دهیم یا به صورت کلی؟

برای انجام بازسازی منزل اگر هزینه ی بازسازی کلی برایتان مقدور نیست انجام بازسازی گام به گام و بخش به بخش خانه ی شما مقدور تر است اما بازسازی کلی خانه یک بار بریز و بپاش دارد و شما پس از آن مداوم در شرایط بازسازی و سکونت همزمان با بازسازی را تجربه نمی کنید.

برخی از بخش های بازسازی مانند تعویض کابینت ها سبب می شود که گرد و خاک در خانه بنشیند و مسیر دسترسی شما به آشپزخانه  محدود شود. علاوه بر تمامی این ها رعایت اولویت برای انجام بازسازی لازم به دقت است. برای مثال بهتر است که اگر قصد بازسازی کفپوش و کابینت آشپزخانه را دارید و امکان انجا همزمان آن ها نیست. ابتدا کف پوش را تغییر دهید و سپس کابینت ها را. این اولویت بندی مخارج و آشفتگی کار را برای شما کاهش می دهد.

سخن پایانی

برای بازسازی نیاز است که در ابتدا بدانید که قصد شما از بازسازی چیست و بر اساس اولویت های خود و هزینه ها برای خود برنامه ریزی کنید. بازسازی بهترین گزینه و کم هزینه ترین گزینه برای افرادی است که قصد داشتن یک خانه ای با فضای جدید را دارند و خانه ی فعلی آن ها به روز و نو ساخت نیست. امیدواریم این مطلب شما را در مراحل بازسازی و فضاسازی خانه اتان یاری کند. در مطالب دیگر با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *