مقایسه املاک

مقایسه
You can only compare 4 properties, any new property added will replace the first one from the comparison.

مسکن قزوین

مستر روم یا اتاق خواب مستر چیست؟

مستر روم یا اتاق خواب مستر چیست؟

شاید شما هم بار ها در صنعت معماری و دکوراسیون داخلی نام مستر روم به گوشتان خورده باشد. واژه ای انگلیسی به معنای اتاق رئیس یا اتاق فرمانروا( مستر به صورت کلی به معنای رئیس و کسی که صاحب مقام بالاست گفته می شود.) است. تا اینجا با املا و بنیان کلمه آشنا شدیم اما حال باید دید دقیقا در ساختمان و یک خانه مستر روم یا اتاق های مستر چه ویژگی هایی دارند؟

تعریف یک اتاق مستر روم و جزئیات آن

اتاق های مستر یا مستر روم امکاناتی کامل تر و مجزا نسبت به سایر اتاق خواب های خانه یا به عنوان تنها اتاق خواب یک خانه دارند. مستر روم ها عمدتا بزرگ و جا دار با دکوراسیونی زیبا هستند و در آن ها تخت خواب های باشکوه و فضای زیادی برای کمد و… وجود دارد. در برخی مستر روم های فول امکانات یک حمام که می تواند آن هم مستر (حمامی که شاید شامل جکوزی و وان و… باشد.)باشد و یک سرویش بهداشتی نیز می شود.

ویژگی های جانبی

اتاق های مستر ویلایی و بسیار بزرگ معمولا پنجره هایی تمام عرض و کشیده دارند و گاهی نیز پنجره های سرتاسری که نقش در اتاق را برای ورود به تراس بازی می کنند شامل می شوند. پنجره و ورودی های فرعی اتاق های مستر می تواند به تراس های بزرگ یا مناظری  دید آن ها رو به  طبیعت یا مناطق شهری است باز شود.

مستر روم ها شامل دکوراسیون های زیبا هستندو معمولا در طراحی داخلی آن ها دیزاینی شیک و متفاوت از سایر بخش های خانه دیده می شود. گاهی اتاق در ورودی اصلی ان نیز با طرحی متفاوت است و در خانه ها و ویلاهای خانوادگی این اتاق برای صاحب خانه و والدین در نظر گرفته می شود.

مستر روم یک بخش نو ظهور در صنعت ساختمان سازی و معماری و طراحی داخلی نیست و در نیاکان ما نیز پادشاهان و شاهزاده ها و…. اتاق خواب هایی داشتند که ساختار هایی زیبا و مجلل را شامل می شدند. این اتاق ها هم مستر روم های دوران قدیم بودند.

با در سایر مطالب سایت مسکن قزوین همراه باشید.

مستر روم یا اتاق خواب مستر چیست؟

 

مستر روم یا اتاق خواب مستر چیست؟

 

مستر روم یا اتاق خواب مستر چیست؟

 

مستر روم یا اتاق خواب مستر چیست؟

 

مستر روم یا اتاق خواب مستر چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *