مقایسه املاک

مقایسه
You can only compare 4 properties, any new property added will replace the first one from the comparison.

مسکن قزوین

نسیم شمال افتتاح شد + فیلم

فاز دوم کمربندی نسیم شمال صبح روز جمعه با حضور آیت الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)، رجحانی معاون عمرانی، صباغی شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران شهری افتتاح شد.

مهدی صباغی در این مراسم اظهارداشت: در شهرداری خود را مسئول خدمت رسانی به مردم می دانیم و بایستی بتوانیم رضایت مندی مردم را جلب کرده و کارآمدی مدیران شهری را نشان دهیم.

وی اضافه کرد: در قزوین ظرفیت های خوبی داریم اما گاهی به دلیل ضعف در مدیریتها شاهد بروز مشکلاتی می شویم که مردم را ناراضی می کند لذا عزم خود را جزم کرده ایم کارهای زمین مانده را بسرعت عملیاتی کرده و نگرانی شهروندان را رفع کنیم.
شهردار قزوین گفت: در استان نیروهای توانمندی داریم که با استفاده از آنها می توانیم سرعت کارهای عمرانی را بالا برده و مردم را از خدمات شهری بهره مند کنیم.

صباغی یادوآرشد: در چند سال گذشته ساکنان خیابانهای تبریز و اصفهان به دلیل نبود کمربندی شاهد تردد خودروهای سنگین بودند که حوادث ناگواری هم رخ داد که جا دارد از بروز مشکل برای آنها عذرخواهی کنیم و اطمینان دهیم با افتتاح کمربندی نسیم شمال شاهد ایمن در مسیرهای تردد مردم جنوب شهر باشیم.

وی اظهارداشت: با اتمام فاز دوم کمربندی بسرعت عملیات ساخت کمربندی شرق نیز آغاز می شود تا بتوانیم با اتصال آن به پل امام رضا(ع) رینگ جنوب و شرق شهر قزوین را برقرار و به روان سازی ترافیک شهری کمک کنیم.

شهردار قزوین اضافه کرد: بعد از این طرح ها بایستی به سایر گره های کور ترافیکی در مناطق مختلف شهری بویژه چهار راه ولیعصر توجه کنیم و در این راستا برخی امور در اولویت قرار خواهد گرفت.

محمدبیگی با اشاره به اینکه در زمان امداد و کمک رسانی در مواقع بحران قزوینی ها پیشرو بوده اند، افزود: در کشور تنها ۲ مرکز بازسازی اتوبوس وجود دارد که مرکز بازسازی اتوبوس غرب کشور متعلق به استان قزوین است.
وی ادامه داد: پروژه کمربند شرقی و غربی نسیم شمال با طولی بالغ بر ۴/۶ کیومتر نزدیک به دو سال مردم قزوین بویژه جنوب شهر منتظر آن هستند و امیدواریم با روی کار آمدن نیروهای تازه نفس رسیدگی به مطالبات مردمی تسریع شود.
محمدبیگی تصریح کرد: مردم جنوب شهر به خصوص خیابان اصفهان انتظار آسفالت کوچه ها و خیابان های خود را دارند و از شهردار قزوین خواهش دارم که علاوه بر زیباسازی این محلات به خدمات رسانی مناطقی از محله پایین امامزاده حسین (ع) نیز توجه لازم را داشته باشند.
وی همچنین عنوان کرد: در جنوب شهر قزوین یک ورزشگاه نیمه کاره وجود دارد که مطالبه بسیاری از از جوانان است و امیدوارم با همت بالای مسئولان شهری به این مطالبه نیز پاسخ داده شود.
نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی همچنین بیان کرد: از استاندار قزوین می خواهم نسبت به تخصیص بودجه عمرانی در محلات کمتر توسعه یافته استان و همچنین شهر قزوین توجه لازم را داشته باشد

فاز دوم پروژه نسیم شمال طول مسیر در فاز دوم پروژه ۲ هزار و۸۰۰متر از تقاطع تاکستان تا میدان خلیج فارس بود و در مجموع بیش از پنج هزار متر مربع ( رفت و برگشت) رویه سازی بتنی در این مسیر انجام شده است.

محور نسیم شمال به‌عنوان رینگ ارتباطی و ترانزیتی خارج شهر قزوین، به دلیل مشکلات زیرساختی از سال‌ها قبل دچار مشکل بود و خرابی جاده موجب نارضایتی شهروندان، مسافران و آسیب به خودروهای عبوری می‌شد. با توجه به اهمییت این محور برای شهروندان قزوین، فاز یک عمرانی بهسازی این جاده در سال گذشته به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین ، در مراسمی با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، حجت الاسلام والمسلمین افتتاح فاز دوم کمربندی نسیم شمال قزوینعابدینی نماینده ولی فقیه در استان ، فاطمه محمدبیگی نماینده شهرستان های قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و سایر مدیران استانی و شهری فاز دوم مسیر نسیم شمال افتتاح و به بهره برداری رسید .

آن طور که معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین گفت : مسیر کل پروژه حدود ۴ کیلومتر و ۶۰۰ متر بود که هزار و۸۰۰ متر فاز اول و ۲ هزار و ۸۰۰ متر فاز دوم است.

علمی اعتبار هزینه شده این طرح ۶۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: مسئولیت احداث کمربندی‌های نسیم شمال بر عهده اداره کل راه و شهرسازی است که شهرداری در راستای احترام حقوق شهروندی نسبت به احداث این کمربندی اقدام کرده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین گفت: در این مسیر ۵۰ پایه روشنایی نصب شده است.

استاندار قزوین تصریح کرد: افتتاح کمربندی نسیم شمال نشات گرفته از یک رفتار و حرکت جهادی و تحول گرایانه و توسعه طلبانه است که توسط شهرداری و شورا به بهره برداری رسید که جای تقدیر دارد.
اعلایی گفت: این پروژه امروز با جدیت شورا و شهردار زیر بار ترافیک می رود و امیدواریم بزودی شاهد افتتاح طرح های مشابهی در عرصه خدمت رسانی بیشتر به مردم باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *