مقایسه املاک

مقایسه
You can only compare 4 properties, any new property added will replace the first one from the comparison.

مسکن قزوین

نهم خرداد روز مشاورین املاک بر همه ی همکاران در استان قزوین مبارک

روز مشاور املاک در تاریخ ۹ خرداد ماه سال جاری اعلام شده است و این روز جهت یادآوری و تقدیر از مشاورین املاک موفق است.

مشاورین املاک موفق، ویژگی های خاص خودشان را دارند. در این دوران که بازار رقابت در تمامی فعالیت ها و مشاغل حسابی داغ است باید با احتیاط و حساب شده عمل کرد تا بتوان مسیر درستی را در جهت رشد طی نمود.

چگونه مشاور املاک موفقی باشیم؟

انتخاب یک روش نوین می تواند سبب شود که ره صدساله را یک شبه طی کنید. در شغل مشاور املاک پیشتازان زیادی حضور دارند که هرکدام توانسته اند با بالاترین میزان رضایت، آسان ترین شیوه ها را برای ارائه خدمات به مشتریان خود ارائه دهند.

مسکن قزوین به عنوان اولین وبسایت رسمی که در حوزه ی خرید و فروش املاک در استان قزوین فعالیت می کند شناخته می شود و ما تمام تلاش خود را کردیم که با ارائه ی بهترین خدمات، خواسته و نیاز اکثر مشتریان و همراهانمان را شناسایی کرده و رفع کنیم.

برخی فکر می کنند که مشاغلی همانند مشاور املاک کاری راحت و بی دغدغه هستند و همیشه درآمدی عالی و ثابت در یک ماه برای آن ها وجود دارد.

اما باید گفت که شغل مشاور املاک به علت سرو کار با بازار قیمت مسکن و تغییر مداوم آن، شغل پر استرسی است و ممکن است که درآمد در یک ماه بسیار اندک و در یک ماه دیگر بسیار خوب باشد. میزان درآمد مشاغل مشاور املاک، وابسته به فصل و قیمت های بازار خواهد بود. همچنبن مهارت در جذب مشتری و برطرف کردن نیاز آن ها با توجه به خواسته هایی که بیان می شود از موارد مهم دیگری است که هر مشاور املاک موفقی باید آن را بداند.

مشاورین املاک موفق، در شکل گیری یک معامله ی موفق تاثیر گذار هستند و در تلاشند تا مزایا و منافع خود و هر دو سوی معالمه گر را در نظر داشته باشند. اصولا فردی که شغل مشاور املاک را انتخاب می کند باید فردی با حوصله و خوش سخن باشد تا تمامی مواضع یک معامله را توضیح دهد و به اصطلاح سبب جوش خوردن آن معامله شود.

من می توانم مشاور املاک موفقی باشم؟

از ویژگی های شخصیتی که یک مشاور املاک باید داشته باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خوش رو و خوش زبان برای جذب مشتری و جلب رضایت او
  • با حوصله و صبور در شرایطی که فشار روانی بالاست
  • با فکر و هوشمند در تصمیم گیری ها
  • دارای هوش هیجانی بالا برای کنترل شرایط بحرانی
  • منظم و خوش قول در قرارداد های کاری و معاملات
  • و…

این ها تنها بخشی از ویزگی های شخصیتی یک مشاور املاک موفق است. موارد بیشتری نیز در لیست می تواند جای بگیرد که ما سعی کردیم به مهم ترین موارد اشاره کنیم.

سخن آخر:

ما تلاش کردیم تا در این مطلب از مسکن قزوین، روز مشاور املاک را به بهترین نحو تبریک بگوییم و شما همراهان عزیز را با این شغل بیشتر آشنا کنیم. امیدواریم که تمامی شما عزیزان در هر شغلی که فعالیت می کنید، موفق باشید و به درجات بالایی در آن برسید.

شما ویژگی های یک مشاوراملاک خوب را چه می دانید؟ آیا مسیر پیشرفت در این شغل برای شما آسان به نظر می رسد یا سخت؟

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *