مقایسه املاک

مقایسه
You can only compare 4 properties, any new property added will replace the first one from the comparison.

مسکن قزوین

شهرک عظیمیه قزوین

شهرک عظیمیه یک شهرک در شمال استان قزوین و در منطقه سه شهرداری قزوین واقع شده است. وسعت این شهرک ۳۳۰ هکتار بوده و هم اکنون به جز ساکنین سه روستای اکبرآباد و امیرآباد و حسن آباد ساخت و سازی در این منطقه صورت نگرفته است. این شهرک در قسمت شرق این شهرک روستای اسماعیل آباد و در سمت غرب روستای نجم آباد و ادبیلک و در سمت شمال به روستاهای نیاق و الولک و در جنوب شهر قزوین و اتوبان قزوین-تهران قرار دارد. مطالعات مجموعه شهری عظیمیه از سال ۱۳۹۳ آغاز شده است.

ساختار شهرک عظیمیه

پس از توافق ۱۱ درصدی با ساکنین و مالکین این منطقه زمین های این بخش در سه فاز یک و دو و سه تقسیم بندی شد. و ۱۱ درصد آن به مالکین و مابقی به تعاونی ها تعلق گرفت. علاوه بر مالکین شش تعاونی زیر در زمین های ناحیه عظیمیه سهم دارند. این شش تعاونی عبارتند از تعاونی مسکن شهرداری، تعاونی مسکن نازنخ، تعاونی مسکن فرش اکباتان، تعاونی مسکن دادگستری، تعاونی مسکن شیشه و تعاونی مسکن اداره ثبت اسناد استان قزوین هستند که در نقشه شهرک عظیمیه با رنگ های زیر مشخص شده اند.

نقشه شهرک عظیمیه

احداث تونل تأسیسات برای اولین بار در کشور

توسعه پایدار شهری با رویکرد استفاده از فضاهای زیرسطحی یکی از ره یافت های نوین در زمینه شهرسازی است. این رویکرد ضمن استفاده از قابلیت های مثبت فضاهای زیرسطحی تلاش می کند تا مسائل و مشکلات شهرها از قبیل کمبود فضا، مسائل حمل و نقل و مشکلات زیست محیطی را حل نماید.

به گزارش وب سایت مسکن قزوین به نقل از پورتال شهرداری قزوین (هماهنگی امور اجرایی شهر)، در سال جاری با پیگیری شورای اسلامی شهر قزوین و شهردار محترم پیشنهاد ایجاد تونل مشترک در منطقه عظیمیه مطرح شد که کارگروه امکان سنجی ایجاد تونل مشترک تاسیسات شهری در صورت لزوم مجدد آغاز به فعالیت نموده و از اطلاعات گذشته و موجود در اجرای این طرح به ادارات خدمات رسان کمک و مساعدت می نماید.

هدایت و جمع آوری رواناب سطحی معابر فرعی شهرک عظیمیه

از جمله ویژگی های اصلی این طرح، نقشه برداری معابر فرعی و پیاده سازی، تهیه پروفیل های طولی و عرضی وضع موجود و همچنین طراحی شبکه کانال های جمع آوری و هدایت آبهای سطحی در قالب طرح اجرایی شبکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی معابر اصلی که قبلاً برای شهرک عظیمیه تهیه شده بود، می باشد.

از آنجاییکه بعد از استقرار معابر اصلی، نیازمند پیاده و اجرا نمودن معابر فرعی از جمله شبکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی به عنوان یکی از زیرساخت های مهم توسعه شهری می باشد و بعد از آن بحث ساخت و ساز در قطعات تفکیکی شکل گرفته و ساماندهی شود لذا با انجام این پروژه، عملاً می توان به نقاط ثابت با رقوم ارتفاعی مشخص در معابر فرعی و اصلی جهت ساخت و ساز قطعات تفکیکی توسط مالکین رسید و این از تأثیرات اصلی این پروژه خواهد بود.

نظر کارشناسان املاک در مورد مرغوبیت و کیفیت عظیمیه در کلاس های آموزشی پایتخت

این ویدئو مربوط به یک دوره آموزشی املاک است که در شهر تهران برگزار شده است. همانطور که در ویدئو ملاحضه میفرمائید کارشناس به بررسی و مقایسه این زمین ها و زمین های سعادت آباد تهران میپردازد که دیدن این ویدئو خالی از لطف نیست.

این منطقه جواهری خواهد بود طی سال های آینده در قزوین

آخرین اخبار شهرک عظیمیه

در ادامه آخرین اخبار ناحیه شهری عظیمیه قزوین را به نقل از خبرگزاری ها و منابع موثق به تفکیک تاریخ ملاحضه می کنید. در هر خبر تاریخ و لینک خبرگزاری مورد نظر موجود می باشد که می توانید با مراجعه به لینک اصل خبر را نیز در همان خبرگزاری مشاهده نمائید.

📅 (به نقل از خبرگزاری برنا) ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰

لطف الله سیاهکلی از انعقاد قرارداد انتقال آب شرب از سد طالقان به ۱۵ شهر و ۱۹۴ روستای استان قزوین خبر داد و گفت: سال ها به مردم استان وعده آب دادند اما نتوانستند تا امروز به وعده ها جامه عمل بپوشانند اما با همت همه دلسوزان استان توانستیم به شعارها عمل کنیم و به زودی مردم استان به آرزوی دیرینه خود که همان انتقال آب سد طالقان به قزوین است خواهند رسید.

📅 (بازدید میدانی مسکن قزوین) ۲۵ مهرماه ۱۴۰۰

ساخت اولین پروژه مسکونی در شهرک عظیمیه آغاز شد.

📅 (به نقل از کانال بلدیه شهرداری قزوین در تلگرام) ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۰

سید مهدی کاظمی سرپرست شهرداری قزوین به همراه مهری سادات تقوی رئیس کمیسیون شهرسازی و املاک و مهدی مهدیخانی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر و مدیران‌شهرداری قزوین در دیداری بی واسطه با شهروندان ناحیه عظیمیه به بررسی مشکلات این‌ناحیه پرداخته و با شهروندان گفت و گو کردند. در ادامه گوشه های از این دیدار بی واسطه اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری با شهروندان ناحیه عظیمیه را مشاهده کنید:

📅 (به نقل از خبرگزاری ایرنا) ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۰

روز چهارشنبه ۱۰ شهریور ماه بازدید میدانی توسط جمالی پور استاندار محترم استان قزوین به همراه سیاهکلی و محمدبیگی نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، فرخزاد معاون امور هماهنگی و عمرانی استاندار، سید مهدی کاظمی سرپرست شهرداری قزوین، فصیحی رامندی رئیس، حسین صلح جو و علی فرمانی اعضای ششمین دوره شورای اسلامی و مدیران استانی از ناحیه عظیمیه به منظور بررسی زیرساخت ها و حل مشکلات این ناحیه و گفت گو با مردم انجام شد.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین:

حل مشکلات این منطقه و رسیدگی به مطالبات شهروندان قزوینی که در این منطقه دارای زمین هستند در دستور کار قرار دارد.

علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین:

شهرداری موظف شده تا منابع آب خام این منطقه را از رودخانه باراجین تأمین کند.

فاطمه محمد بیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی:

برای حل مشکلات اراضی عظیمیه از همه توان خود استفاده می کنیم و در این زمینه به دنبال ملاقات با وزیر راه و شهرسازی نیز هستیم. ابتدا باید آب از طالقان به آبیک برسد بعد از آن برای شهرک عظیمیه اقدام کرد.

📅 (بنا بر گزارش های مردمی) ۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۹

بنابر گزارش های مردمی طی تجمع مردم امروز در مقابل استانداری قزوین، دستور جمع آوری بنرها مقابل اداره آب و برگزاری جلسه جهت بررسی و تسریع مشکلات ناحیه عظیمیه صادر شد. در ادامه ویدئو این ابلاغیه توسط یکی از همراهان مسکن قزوین ارسال شده است.

📅 (بنا بر گزارش های میدانی مسکن قزوین) ۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۹

بنا به گزارش های میدانی وب سایت مسکن قزوین اخیراً پویشی مردمی با عنوان “پلاک ۳۸” توسط اهالی و مالکین زمین های شرقی ناحیه عظیمیه(مشاعی اسماعیل آباد) با حمایت امام جماعت روستای اسماعیل آباد حجت الاسلام انصاری روحانی آغاز شده است. اطلاعات کامل این پویش را در مطلب”شهرنشینی در بالادست اتوبان قزوین(شهرک المپیک، زمین های مشاعی اسماعیل آباد) از رویا تا حقیقت!” بخوانید.

در جریان این پویش اسناد و اطلاعات افراد دارای مدارک معتبر زمین های مشاعی اسماعیل آباد جهت توافق های احتمالی جمع آوری و ساماندهی می شود. گفتنی است توافق مالکین زمین مشاعی اسماعیل آباد با مسئولین مربوطه نقش مهمی در پیشرفت و توسعه های شهری در بالای دست اتوبان خواهد داشت.

📅 (به نقل از خبرگزاری تسنیم) ۸ دی ماه ۱۳۹۹

زمین داران شهرک عظیمه با تجمع مقابل شهرداری منطقه ۳ و استانداری قزوین خواستار حق و حقوق شهروندی خود هستند و از مشکلات نبود آب و عدم صدور مجوز ساخت‌وساز در شهرک گله‌ دارند.

📅 ( صدا و سیما مرکز قزوین) ۵ آذر ماه ۱۳۹۹

مجری برنامه تلوزیونی برنامه صبح بخیر قزوین پس از پخش اظهارات یاری(رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین) صراحتاً گفت:

مردم عزیز قزوین خواهش میکنم خرید و فروش نکنید! تا ۱۵ سال آینده هیچ اتفاقی نمیفته نرید بخرید بعد بیاین بگین فلانی نرفتی پیگیر نشدی

یاری در برنامه گفت و گوی ویژه گفته بود:

با توجه به نرخ مهاجرت، نرخ رشد جمعیت، در افق طرح آمایش ما به هیچ وجه توسعه شهری به مفهوم سکونت گاهی بالای اتوبان را نیاز نداریم. آنچه که در این مکان مورد نظر بوده خدمات برتر بوده است، نه توسعه سکونت گاه به مفهوم بورس بازی زمین! بر همین اساس شورای عالی با این طرح مخالفت کرده است. با توجه به زیر ساخت هایی که وجود ندارد، آبی که وجود ندارد، برق و راهی که وجود ندارد حداقل ۱۰ تا ۱۵ سال آینده امکان بارگذاری جمعیتی در این مکان نیست.

در ادامه ویدئو این برنامه را مشاهده کنید.

📅 (به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین) ۴ آذر ماه ۱۳۹۹

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در گفت و گوی تلفنی با برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه قزوین گفت: با توجه به اینکه شهر قزوین از سه جبهه در محاصره باغستان سنتی است به ناچار توسعه شهر باید در شمال شهر اتفاق بیفتد اما معتقد است که توسعه شمال شهر قزوین به دلیل نبود زیرساخت‌ها از جمله آب شرب، حداقل ۵ سال طول می‌کشد.

وی همچنین افزود: در توسعه شمال شهر قزوین به هیچ وجه باغ‌های ۴ روستای مستقر در آن منطقه نباید تغییر کاربری بدهند.

📅 (بنا بر گزارش های میدانی مسکن قزوین) ۶ خرداد ماه ۱۳۹۹

در تاریخ ۶ خرداد ماه ۱۳۹۹ نصب تابلوی اطلاعیه ای مقابل ساختمان امورآب و فاضلاب خدمات مشترکین ناحیه ۳، بسیار خبرساز شد. در متن این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع همشهریان عزیز می رساند با توجه به مراجعات مکرر مردمی در رابطه با درخواست اخذ انشعاب آب برای زمین های شهرک عظیمیه قزوین(همجوار اسماعیل آباد) به دلیل عدم وجود منابع آب کافی در شهر و کمبود آب در پیک مصرف، در حال حاضر به هیچ عنوان، امکان تأمین آب شهرک عظیمیه وجود ندارد لذا همشهریان عزیز مراقب فریب دلالان و افراد سودجو در خرید و فروش باشند.

همانطور که مستحضرید اواخر اردیبهشت ماه سال جاری قیمت زمین های شهرک عظیمیه رشد بی سابقه ای را تجربه کرد و به علت تقاضاهای بیش از حد عده ای با شایعه پراکنی در مورد تأمین آب شهرک عظیمیه اقدام به خرید و فروش زمین در این منطقه می کردند. سیل خریداران به سمت اداره آب و فاضلاب برای اخذ مجوز های لازم سبب نصب این تابلو شد.

همانطور که در خبرهای قبلی که در خبرگزاری های مختلف نقل شده است، اداره آب و فاضلاب برنامه های خوبی برای تأمین آب شهرک عظیمیه دارد اما در حال حاضر امکانات و شرایط فراهم نیست و خریداران باید با دید سرمایه گذاری بلند مدت و میان مدت به فکر خرید ملک و یا زمین در این منطقه باشند. نصب این تابلو به شدت بر روی زمین های این منطقه تأثیر منفی گذاشت و هم اکنون که در تیر ماه ۹۹ این بخش از سایت بروزرسانی می شود در مواردی تا ۴۰% با افت قیمت روبرو شده ایم که به نظر فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد.

📅 (به نقل از پورتال شهرداری منطقه سه قزوین) ۳ دی ماه ۱۳۹۸

محمدابراهیم عصارزاده، مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: بیش از ۴۰۰ مترمربع لکه‌گیری معابر، هزار و ۵۰۰ مترطول ترمیم یا نصب جدول و همچنین ترمیم ترانشه معابر و نصب دال بتنی، در این ناحیه، انجام شده است. وی افزود در آذر ماه سال ۱۳۹۸ چهل مورد از معضلات ناحیه عظیمیه شامل حوزه های پسماند، خدمات‌رسانی، زیباسازی، فضای سبز و عمران شناسایی و پیگیری شد.

📅 (به نقل از خبرگزاری ایسنا) ۲۸ آذر ماه ۱۳۹۸

سیاوش طاهرخانی شهردار جدید قزوین گفت: به ۹۰ درصد مسائل شهر قزوین تسلط دارم. پروژه آماده‌سازی ناحیه عظیمیه پیشرفت قابل قبولی داشته و عملیات اجرایی آن ادامه دارد.

📅 (به نقل از خبرگزاری ایرنا) ۹ مرداد ماه ۱۳۹۸

داراب بیرنوندی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: در صورت تامین اعتبار ۹۲۱ میلیار ریالی می توان با احداث ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب میان راهی به آبرسانی در شهرک عظیمیه اقدام کرد. وی بر ضرورت احداث شبکه فاضلاب در این شهرک تاکید کرد و گفت: برای احداث شبکه فاضلاب به ۶۶۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که پس از تامین آن مراحل بعدی در دستور کار قرار می گیرد.

📅 (به نقل از پورتال شهرداری قزوین) ۸ مرداد ماه ۱۳۹۸

بهرامی ، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین خبر از عملیات خاکبرداری و خاکریزی در سال ۱۳۹۸ جهت احداث معابر اصلی و فرعی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در فاز سه شهرک عظیمیه خبر داد. وی افزود: در فاز دو این شهرک عملیات جدول گذاری با متراژ ۳۷۸ متر طول جدول کانیو جهت دفع آب های سطحی و مشخص نمودن پیاده راه و معابر انجام شده و تا کنون دو معبر اصلی و پنج معبر فرعی در این پروژه با ۴۶ هزار متر مکعب خاکبرداری به پایان رسیده است. سازمان عمران شهرداری قزوین تمام توان خود را جهت پیشرفت این پروژه بکار گرفته و امید آن دارد در حداقل زمان ممکن این پروژه جهت بهره وری همشهریان محترم به اتمام برسد.

وی همچنین از اجرای جدولگذاری با پیشرفت ۷۰ درصدی در شهرک عظیمیه، واقع در منطقه سه شهرداری به طول ۷۶۰ متر خبر داد.

📅 (به نقل از خبرگزاری مهر) ۱۱ خرداد ماه ۱۳۹۸

علی صفری شهردار وقت قزوین در کاروگروه عمران شهری خبر از تفاهم نامه ای با اداره راه و شهرسازی قزوین داده بود که به موجب آن مقرر شده بود، ورودی و خروجی های پل یادگار امام را اصلاح کرده و رمپ اتوبان به داخل شهر انجام شده است. وی گفت از تقاطع به سمت اسماعیل آباد به دلیل وجود فیبر نوری و عبور لوله گاز مشکلاتی در اجرا وجود دارد که می بایست برطرف شود.

وی همچنین تصریح کرد: بعضی از مالکین شهرک در دیوان عدالت رأی گرفته اند و شرکت های خدمات رسان مانند آب، گاز و برق باید برنامه ریزی کنند و شهرداری موظف است نسبت به صدور پروانه اقدام نماید.

📅 (به نقل از خبرگزاری ایرنا) ۱۱ خرداد ماه ۱۳۹۸

علی صفری شهردار وقت قزوین در جلسه کارگروه عمران شهری خبر از پیشرفت ۵۰ درصدی فاز نخست عظیمیه داد و گفت: نامشخص بودن وضعیت صدور پروانه اراضی سه روستای حسن آباد، اکبر آباد و امیرآباد روند اجرای عملیات را کند ساخته است.

در همین نشست مدیرکل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت:

بر پایه جمع بندی های ابتدایی هزینه آبرسانی به زمین های ۳۳۰ هکتاری عظیمیه شامل مخزن ۴۰ هزار متر مکعبی و ایستگاه پمپازو خط های انتقال و شبکه توزیع ۹۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است. و همچنین برای شبکه جمع آوری، انتقال و تصفیه آن نیز ۶۶۰ میلیارد اعتبار تخمین زده شده است.

 

📅 (به نقل از خبرگزاری بلاغ نیوز) ۱۱ خرداد ماه ۱۳۹۸

علی صفری در جلسه کارگروه عمران شهری گفت: برای سیستم خدمات این شهرک باید برنامه مشخصی داشته باشیم، زیرا شهرداری ملزم به صدور پروانه ساخت‌وساز در این محدوده است و اگر مشکل خدمات‌رسانی مرتفع نشود در آینده با مشکل امنیتی روبرو می‌شویم.

صفری در پایان گفت: اینکه با افزایش خدمات‌رسانی قیمت زمین‌ها در عظیمیه افزایش یابد، به معنای بورس‌بازی نیست.

📅 (به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان) ۱۲ خرداد ماه ۱۳۹۸

در نشست کاروگروه عمران شهری علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: بخش شمالی شهر قزوین در بیشتر اوقات سال با مشکل تامین آب شرب مواجه است و تنها راه ممکن رفع این مشکل انتقال آب از سد طالقان است. وی در ادامه گفت پیشنهاد می شود تا با فروش بخشی از فضاهای سبز در نظر گرفته شده در این منطقه و نیز سهم آورده متقاضیان نسبت به رفع مشکلات موجود آن اقدام شود.

📅 (به نقل از کانال شهرداری قزوین) ۱۱ دی ماه ۱۳۹۷

آغاز عملیات خاکبرداری و احداث معبر اصلی شهرک عظیمیه در راستای توسعه شهر قزوین

بهرامی، مدیر عامل سازمان عمران شهرداری قزوین از عملیات خاکبرداری و احداث معبر اصلی شهرک عظیمیه واقع در منطقه سه در مساحت ۲۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع خبر داد. برای تسریع روند این پروژه از اکیپ کامل و مجهز ماشین آلات استفاده شده است.

آخرین املاک شهرک عظیمیه

زمین و باغ, مسکونی
برای فروش
فروش زمین 250 متری - عظیمیه فاز 3

فروش زمین ۲۵۰ متری – عظیمیه فاز ۳

تاریخ درج: اردیبهشت ۴, ۱۴۰۲
متراژ
۲۵۰
برای فروش

۸,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰تومان

زمین و باغ, مسکونی
برای فروش
فروش زمین 180 متری - عظیمیه

فروش زمین ۱۸۰ متری – عظیمیه

تاریخ درج: بهمن ۱۸, ۱۴۰۱
متراژ
۱۸۰
برای فروش

۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰تومان

زمین و باغ
برای فروش
فروش زمین 1/5 دانگی - شهرک عظیمیه

فروش زمین ۱/۵ دانگی – شهرک عظیمیه

تاریخ درج: بهمن ۸, ۱۴۰۱
متراژ
۴۵
برای فروش

۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰تومان

زمین و باغ, مسکونی
برای فروش
فروش زمین 200 متری - عظیمیه فاز 1

فروش زمین ۲۰۰ متری – عظیمیه فاز ۱

تاریخ درج: بهمن ۳, ۱۴۰۱
متراژ
۲۰۰
برای فروش

۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰تومان

۷نظرات

  1. عسگری

    روشن می گوید:  

    باسلام خدمت مسئولین شهرخواهشمندم یک فکری برای مابیچاره ها بکنید۳۰سال انتضارماهمه مستاجرهستیم چشم امیدمابرای زمین های عظیمیه است من ۳تاپسرم مستاجرخودم مستاجرتورابه خدا یک فکری به حال ماوهمه ای اونهای که درعظیمیه زمین دارندکه همه انها همبن حال مارادارندبکنید

    پاسخ
  2. اسفندیار شیخی

    روشن می گوید:  

    باسلام ، فقط به این نظر اکتفا می کنم البته مبتنی برنظرات مسوولین ۱۵ سال پیش قزوین : که همه ی استان های ایران از تساهل و تسامح منطقی در زمینه زیبا سازی شهرو احداث ویلاهای زیبا ، تنها قزوین است که متاسفانه براساس حقد و حسد و کینه موافق با تغییر شکل شهر نمی باشند.همین و همین.

    پاسخ
  3. اصغر

    روشن می گوید:  

    سلام بنده چهارفرزنددارم هنوزمستاجرهستم بخاطر همین زمین خانه ام رافروخته ام زمین گرفتم وحالا شهردارچه فکری برای ما دارد

    پاسخ
  4. محمد مهدی

    روشن می گوید:  

    ندادن آب به زمینهای عظیمیه فقط نوعی مردم آزاری است تورو خدا انقدر این مردم را اذیت نکنید زمین آماده ساخت وبدون مشکلات شهرداری جدول کشی شده وهمه چیز آماده است آب این زمینها را بدهید منتظر معجزه که نمیتوانید بشوید که مثلا ذخیره آب برای عظیمیه ایجاد شود

    پاسخ
  5. کارگر ساده

    روشن می گوید:  

    سلام
    من موندم باید چکار کنیم زمین داخل شهر شده ۳۵ تا ۶۰ میلیون بورس بازی نیست (چون دست دوستان هست) ولی چون تو اعظیمیه دست کارگر های بدبخت هست که هنوز مستجره بورس بازی اگه این زمین ها آزاد بشه زمین داخل شهر می کشه پایین و دوستان ضرر میکنند بخاطر همین هست و الا از مریخ آدم نمی خواد بیاد تو اعظمیه همون بدبخت هایی که الان مستجر هستن تو شهر تو خونه های سوراخ موشی می خوان بیان اعظیمیه تو شهر هم که باشن آب می خوان

    پاسخ
  6. میلاد راهی

    روشن می گوید:  

    سلام،۳۰ سال چشم انتظاری برای زمین های عظیمیه بس نیست؟؟!!،تعاونی ها با گرفتن پول و سرمایه های کارگران و کارمندان شرکت ها و ادارات خودشون،مردم رو رو زمین دار کردن،ولی تمام افرادی که این زمین ها رو گرفتن ۳۰ سال چشم انتظار ساخت این زمین ها هستند،خواهشا رسیدگی کنید…

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *